[ Skočit na obsah | Skočit k navigaci ]


Městský úřad Hustopeče - omezení provozu

účinnost od čtvrtka 24.září 2020

Vážení občané 

V souvislosti s probíhající pandemií onemocnění COVID-19 vyhlašuji s účinností od čtvrtka 24.9.2020 do odvolání pro provoz v budovách Městského úřadu Hustopeče následující omezující opatření:

1. Vstup do budov Městského úřadu Hustopeče se zakazuje bez ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa).

2. Vstup na všechna pracoviště Městského úřadu Hustopeče je možný pouze po předchozím potvrzeném objednání (e-mailem, telefonem, přes webový objednávkový systém). Kontakty na jednotlivá pracoviště jsou uvedeny níže. Bez předchozího potvrzeného objednání nebudete do budov MěÚ vpuštěni.

3. Zakazuje se vstup osobám v karanténě nebo mající příznaky nemoci Covid-19.

4. Úřad bude s klienty komunikovat přednostně telefonicky, e-mailem, datovou schránkou, písemně.

5. Provoz podatelen zůstává zachován. 

6. Úřední hodiny jsou zachovány. Pondělí a středa 08:00 - 17:00 hod., úterý a čtvrtek 08:00 - 14:00 hod., s polední přestávkou 11:30 - 13:30 hod.

7. Postup pro objednávání: pro vyřízení Vašeho požadavku využijte, prosím, níže uvedených kontaktů, na které zavolejte, případně pošlete zprávu s požadavkem na objednání. Objednávejte se nejpozději den předem. Na aktuální den se již nepůjde objednat!

Kontaktní pracovník ověří, zda je ve Vámi požadovaném termínu volno. 
Termín Vám potvrdí, případně Vám zavolá zpět na domluvu náhradního termínu. 
Při objednávání e-mailem, uvádějte i telefonní kontakt, abychom Vás mohli kontaktovat zpět pro upřesnění termínu nebo případné změny. 

8. Vstup do budov: přijdete do vstupních prostor budovy, kde pracovnice podatelny ověří v seznamu Vaše objednání. Čas pro vpuštění do prostor úřadu bude ve sjednanou dobu s rozmezím max. ±10 minut. Mimo tento časový interval nebudete vpuštěni.

Odůvodnění: Objednáváním chceme omezit shlukování osob v prostorách MěÚ a současně chceme zajistit zachování poskytování našich služeb v maximálním možném rozsahu.

Děkuji za pochopení a dodržování nastaveného režimu.

MVDr. Pavel Michalica,
tajemník městského úřadu

 

Kontakty:

Pracoviště

e-mail

telefon

Sekretariát starostky a místostarosty

babackova@hustopece.cz

702 207 366

Tajemník

tajemnik@hustopece.cz        

728 882 716

Odbor kancelář tajemníka

suba@hustopece.cz

519 441 051

Ekonomický odbor, pokladna

chalupkova@hustopece.cz 

519 441 050

Majetkoprávní odbor 

jelinkova@hustopece.cz

519 441 001

Odbor správních činností – občanské
průkazy, pasy, matrika, ŘP a vozidla

vypravna@hustopece.cz       

728 539 415

Odbor přestupků a silničního hospodářství

alzbeta.novotna@hustopece.cz

519 441 016

Sociální odbor

socialni@hustopece.cz

702 155 022

Stavební úřad

novotna@hustopece.cz

519 441 003

Odbor územního plánování

kobzova@hustopece.cz

519 441 093

Odbor životního prostředí

matyskova@hustopece.cz

519 441 081

Obecní živnostenský úřad

hana.blazkova@hustopece.cz

519 441 049

 

 

Průběžně aktualizované informace budou na webovém odkaze https://www.hustopece.cz/omezeni-provozu-mestskeho-uradu-hustopece-covid