Městský úřad Hustopeče - omezení provozu
účinnost od čtvrtka 24.září 2020
Vážení občané
V souvislosti s probíhající pandemií onemocnění COVID-19 vyhlašuji s účinností od čtvrtka 24.9.2020 do odvolání pro provoz v budovách Městského úřadu Hustopeče následující omezující opatření:
- Vstup do budov Městského úřadu Hustopeče se zakazuje bez ochranných prostředků dýchacích cest (nos, ústa).
- Vstup na všechna pracoviště Městského úřadu Hustopeče je možný pouze po předchozím potvrzeném objednání (e-mailem, telefonem, přes webový objednávkový systém). Kontakty na jednotlivá pracoviště jsou uvedeny níže. Bez předchozího potvrzeného objednání nebudete do budov MěÚ vpuštěni.
- Zakazuje se vstup osobám v karanténě nebo mající příznaky nemoci Covid-19.
- Úřad bude s klienty komunikovat přednostně telefonicky, e-mailem, datovou schránkou, písemně.
- Provoz podatelen zůstává zachován.
- Úřední hodiny jsou zachovány. Pondělí a středa 08:00 - 17:00 hod., úterý a čtvrtek 08:00 - 14:00 hod., s polední přestávkou 11:30 - 13:30 hod.
- Postup pro objednávání: pro vyřízení Vašeho požadavku využijte, prosím, níže uvedených kontaktů, na které zavolejte, případně pošlete zprávu s požadavkem na objednání. Objednávejte se nejpozději den předem. Na aktuální den se již nepůjde objednat!
Kontaktní pracovník ověří, zda je ve Vámi požadovaném termínu volno.
Termín Vám potvrdí, případně Vám zavolá zpět na domluvu náhradního termínu.
Při objednávání e-mailem, uvádějte i telefonní kontakt, abychom Vás mohli kontaktovat zpět pro upřesnění termínu nebo případné změny.
8. Vstup do budov: přijdete do vstupních prostor budovy, kde pracovnice podatelny ověří v seznamu Vaše objednání. Čas pro vpuštění do prostor úřadu bude ve sjednanou dobu s rozmezím max. ±10 minut. Mimo tento časový interval nebudete vpuštěni.
Odůvodnění: Objednáváním chceme omezit shlukování osob v prostorách MěÚ a současně chceme zajistit zachování poskytování našich služeb v maximálním možném rozsahu.
Děkuji za pochopení a dodržování nastaveného režimu.
MVDr. Pavel Michalica,
tajemník městského úřadu
Kontakty:
Sekretariát starostky a místostarosty
- babackova@hustopece.cz
- 702 207 366
Tajemník
- tajemnik@hustopece.cz
- 728 882 716
Odbor kancelář tajemníka
- suba@hustopece.cz
- 519 441 051
Ekonomický odbor, pokladna
- chalupkova@hustopece.cz
- 519 441 050
Majetkoprávní odbor
- jelinkova@hustopece.cz
- 519 441 001
Odbor správních činností – občanské průkazy, pasy, matrika, ŘP a vozidla
- vypravna@hustopece.cz
- 728 539 415
Odbor přestupků a silničního hospodářství
- alzbeta.novotna@hustopece.cz
- 519 441 016
Sociální odbor
- socialni@hustopece.cz
- 702 155 022
Stavební úřad
- novotna@hustopece.cz
- 519 441 003
Odbor územního plánování
- kobzova@hustopece.cz
- 519 441 093
Odbor životního prostředí
- matyskova@hustopece.cz
- 519 441 081
Obecní živnostenský úřad
- hana.blazkova@hustopece.cz
- 519 441 049
Průběžně aktualizované informace budou na webovém odkaze https://www.hustopece.cz/omezeni-provozu-mestskeho-uradu-hustopece-covid
Datum poslední aktualizace: 14. 11. 2020 13:40